دانلود+اخبار جدیدترین های دنیا

دانلود+اخبار جدیدترین های دنیا

در قلب آی‌پد جدید چه می‌گذرد ؟

با معرفی آی‌پد جدید تراشه جدیدی به نام A5X نیز معرفی شد. از آنجایی که آی‌پد2 دارای تراشه A5 بود، شاید نام تراشه جدید کمی گمراه کننده باشد و علامت سوالی در ذهن مشتریان ایجاد کند.
تراشه A5X مجموعه یک CPU دو هسته‌ای مشابه ریزپردازنده Cortex A9  آی‌پد 2 و آی‌فون 4S‌ است. در نتیجه قدرت پردازش CPU آی‌پد جدید فرقی نکرده‌است.

اما این تراشه جدید دارای یک GPU یا همان پردازشگر گرافیکی چهارهسته‌ای است که اپل در مراسم رونمایی از آی‌پد جدید از آن تعریف و تمجید‌های زیادی کرد .

در آی‌پد2 و آی‌فون 4S پردازشگر گرافیکی دو هسته‌ای و از نوع PowerVR SGX543MP2‌ بود. اما تراشه A5X که قرار است به زودی با آی‌پد جدید به بازار عرضه شود، دارای پردازشگر چهارهسته‌ای PowerVR SGX543MP4 است.

افزایش تعداد هسته‌ها یعنی افزایش سرعت و کارایی و افزایش قابلیت پردازش همزمان تصاویر. همان طور که در مراسم رونمایی از آی‌پد جدید گفته شد، آی‌پد جدید به دلیل قابلیت‌ها گرافیکی بالا می‌تواند کنسول قابل حملی برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری باشد.

newiPad

اپل امروز طی کنفرانسی در سان فرانسیسکو از جدیدتری تبلتش رونمایی کرد. آیپد جدید با قابلیت های

جدیدی همراه است از لحاظ ظاهری چندان تفاوتی با آیپد 2 ندارد. مهمترین قابلیت آیپد جدید را می توان ال

 سی دی با رزولوشن بسیار بالا 2048 در 1536 پیکسل گفت. ال سی دی جدید با فشردگی 264 پیکسل در اینچ است یعنی پیکسلها برای چشم انسان از فاصله ی ده اینچی غیر قابل تشخیص خواهد بود.

قابلیت بعدی پردازنده ی A5X با پردازنده ی گرافیکی چهار هسته ای است. اپل ادعا کرد که A5X چهار برابر سریعتر از Tegra 3 است . دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت تنظیم اتوماتیک نور و فوکوس و توانایی فیلم برداری 1080p تغییر دیگر نسبت به آیپد 2 است . از لحاظ نرم افزاری اضافه شدن قابلیت دیکتیشن یا همان تبدیل صدا به متن اضافه شده.

آیپد به اینترنت موبایل فوق سریع 4G LTE هم دسترسی خواهد داشت . قسمت بد این خبر شاید اینجا باشد آیپد جدید با 9.4 میلیمتر ضخامت و 1.4 پوند وزن از آیپد 2 با 8.8 میلیمتر و 1.4 پوند ضخیم تر و سنگینتر است . قیمت آیپد جدید شبیه آیپد 2 است . 499 دلار برای 16 گیگ وای فای . 629 دلار برای 16 گیگ 4G . برای مدل های 32 گیگ و 64 گیگ هم به ترتیب 100 و 200 دلار اضافه می شود. آیپد جدید از شانزدهم مارچ در فروشگاه ها در دسترس است .

                                                                   2  new ipad                                  ipad                                      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , new20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM